شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور

نخستین شرکت بهره بردار دارای رتبه یک شبکه های آبیاری و زهکشی

سازمان آب و برق استان خوزستان

ّبهره بردار ، بهره بردار از شبکه های آبیاری ، شبکه آبیاری ، ابیاری ،شبکه ابیاری ، شبکه های ابیاری ، شبکه ، استان خوزستان ، اهواز ، حمیدیه
شرکت بهره برداری از

سامانه پایش مکان محور داده های بهره برداری شرکت آبیاری کرخه و شاوور راه‌اندازی شد

مدیر عامل شرکت‌ بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کرخه و شاوور، از راه اندازی سامانه پایش بر خط داده های بهره برداری از شبکه های آبیاری این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت‌ بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کرخه و شاوور ؛ “مسعود صادقی” با بیان این مطلب که ، این سامانه نتیجه تلاش و همت کارشناسان واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت، در راستای اهداف از پیش تعیین شده در برنامه عملیاتی سالجاری بوده است گفت: خوشبختانه توانستیم، سامانه مانیتورینگ شبکه آبیاری، با هدف پایش شبکه‌ توزیع آب و مدیریت بهینه و متمرکز آبرسانی شرکت را، نصب و راه‌اندازی نماییم.

وی افزود: از ابتدای زمستان سال‌جاری با تشکیل جلسات تخصصی و تعیین اهداف و نحوه توسعه و تجمیع اطلاعات،  فرآیند تولید و بهره برداری از نرم افزارهای مربوطه و نیز بستر سازی‌های لازم در خصوص پایش و مراقبت از شبکه آبیاری در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه، شرکت آبیاری کرخه و شاوور جزو معدود شرکت‌های بهره‌برداری سازمان آب و برق خوزستان محسوب می‌شود که با قابلیت بالا نسبت به کنترل مداوم پارامترهای شبکه‌های بهره برداری اقدام می نماید.

 

مدیر عامل شرکت گفت: این سیستم، قابلیت مانیتورینگ تمامی پارامترهای مرتبط با کیفیت و پایداری شبکه را به صورت مکان محور داراست و قادر است گزارشات متعدد لحظه ای و مقایسه ای با سوابق از وضعیت فعالیت پمپ ها ایستگاه های پمپاژ ، پارامتر های کمی و کیفی آب در کانال ها و زهکش ها را گزارش نماید. همچنین با وجود قابلیت های توسعه پذیری در زیر ساخت این نرم افزار، بخش های پابش مساحی ، وضعیت مشترکین و قرارداد ها و سایر داده های مورد نیاز به صورت لایه های GIS محور به این سامانه اضافه می شود.