شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور

نخستین شرکت بهره بردار دارای رتبه یک شبکه های آبیاری و زهکشی

سازمان آب و برق استان خوزستان

ّبهره بردار ، بهره بردار از شبکه های آبیاری ، شبکه آبیاری ، ابیاری ،شبکه ابیاری ، شبکه های ابیاری ، شبکه ، استان خوزستان ، اهواز ، حمیدیه
شرکت بهره برداری از

نماینده مردم شریف شهرستان‌های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی، در دفتر بهره‌برداری حوزه مرکزی شرکت آبیاری کرخه و شاوور حضور یافت

به دنبال خشکسالی و کمبود شدید منابع آبی؛ نماینده مردم شریف شهرستان‌های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی، در دفتر بهره‌برداری حوزه مرکزی شرکت آبیاری کرخه و شاوور حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و چالش‌های موجود قرار گرفت.

🔹به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کرخه و شاوور؛ در پی خشکسالی و کاهش شدید منابع آبی و با توجه به مصوبات کشوری و استانی مبنی بر ممنوعیت کشت‌های پر مصرف نظیر شلتوک در شبکه‌آبیاری شاوور، نماینده مردم شریف شهرستان‌های شوش و کرخه در مجلس و همراهان، در دفتر بهره‌برداری حوزه مرکزی شرکت حضور یافتند و ضمن گفتگو با مدیر حوزه و روسای ادارات، از نزدیک در جریان مسائل موجود قرار گرفتند.

🔹گفتنی است این نماینده که با هدف پیگیری مطالبات مردمی، در حوزه مرکزی شرکت حضور یافت، در جریان آخرین وضعیت جلسات اطلاع رسانی و اقناع سازی کشاورزان شبکه آبیاری شاوور به رعایت ممنوعیت کشت‌های پر مصرف نظیر شلتوک قرار گرفت.

🔹در این نشست که مدیر حوزه، روسای ادارات بهره برداری، مساحی، مشترکین و کارشناسان بهره برداری حضور داشتند، چالش‌ها و راهکارهای برون رفت از تنش آبی مطرح و در این خصوص تبادل نظرشد. همچنین مدیر حوزه مرکزی در پاسخ به موضوع مطرح شده از سوی این نماینده در خصوص مناطق تک محصول و پیگیری‌های انجام شده از سوی وی؛ بار دیگر بر مصوبات شورای امنیت ملی کشور و مصوبات استانی، مبنی بر ممنوعیت کشت‌های پر مصرف نظیر شلتوک تاکید نمود.

🔹در پایان، مدیر حوزه مرکزی توضیحات جامعی در خصوص تنش آبی، الگوی کشت جهاد کشاورزی در تابستان ۱۴۰۱ و همچنین موضوع اطلاع رسانی و اقناع سازی کشاورزان شبکه آبیاری شاوور به رعایت ممنوعیت کشت شلتوک ارائه کرد.