شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور

نخستین شرکت بهره بردار دارای رتبه یک شبکه های آبیاری و زهکشی

سازمان آب و برق استان خوزستان

ّبهره بردار ، بهره بردار از شبکه های آبیاری ، شبکه آبیاری ، ابیاری ،شبکه ابیاری ، شبکه های ابیاری ، شبکه ، استان خوزستان ، اهواز ، حمیدیه
شرکت بهره برداری از

پایان عملیات ترمیم بدنه خاکی یکی از کانال‌های شبکه آبیاری ابوحمیظه در شرکت آبیاری کرخه و شاوور

مدیر عامل شرکت بهره‌ برداری از شبکه‌های آبیاری کرخه و شاوور از ترمیم و بازسازی کانالs1-1  شبکه آبیاری ابوحمیظه در حوزه کرخه جنوبی این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور ؛ “مسعود صادقی میانرودی” با تبریک مجدد به مناسبت آغاز سال جدید گفت: در ایام تعطیل و قبل از تحویل سال نو،  برم سمت چپ کانال s1-1 شبکه ابوحمیظه در حوزه کرخه جنوبی، بر اثر آبشستگی‌‌های قبلی دچار تخریب شد که به دلیل حساسیت‌های موجود، بلافاصله و با قید فوریت اقدامات لازم بعمل آمد.

وی افزود: در اجرای این عملیات که توسط واحد تعمیرات حوزه انجام شد، ابتدا بازدید میدانی لازم صورت گرفت و سپس بر اساس حجم تخریب صورت گرفته، احجام مصالح مورد نیاز برآورد  و روش اجرا نیز تعیین شد.

گفتنی است با توجه به ممنوعیت تردد ماشین آلات در ایام تعطیل و با هدف تسریع در انجام کار، از ماشین آلات بومی استفاده شده است که به همت نیروی اجرایی واحد تعمیرات شرکت‌ این عملیات با موفقیت به پایان رسید.