شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور

نخستین شرکت بهره بردار دارای رتبه یک شبکه های آبیاری و زهکشی

سازمان آب و برق استان خوزستان

ّبهره بردار ، بهره بردار از شبکه های آبیاری ، شبکه آبیاری ، ابیاری ،شبکه ابیاری ، شبکه های ابیاری ، شبکه ، استان خوزستان ، اهواز ، حمیدیه
شرکت بهره برداری از

اقدام ضربتی شرکت آبیاری کرخه و شاوور برای رفع آبگرفتگی های شهرستان اهواز

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور ،”مسعود صادقی میانرودی” مدیرعامل شرکت گفت: طی روزهای اخیر به دلیل بارندگی ها و رواناب های ایجاد شده در سطح شهر، شهروندان اهوازی دچار گرفتاری و مشکلاتی شدند.  همچنین در حوزه کارون جنوبی یعنی شهرستان آبادان – منطقه اروندکنار نیز ، حجم بالاتر از حد نرمال رواناب به وجود آمده موجب پر شدن زهکش های شبکه و در نتیجه بروز مشکلاتی گردید.

صادقی افزود : این شرکت با تشکیل جلسه ی اضطراری مدیریت بحران ، سریعا برنامه ریزی های لازم را برای کمک به رفع این مشکلات در قالب مسئولیت های اجتماعی انجام و اقدامات ضربتی را در این خصوص بعمل آورد .

وی اظهار کرد : شرکت آبیاری کرخه و شاوور در راستای مسئولیت اجتماعی خود ، با تهیه و تدارک دو دستگاه موتور پمپ دیزلی ۱۰ اینچ و نصب و راه اندازی آنها در مناطقی از شهرستان اهواز، شامل منطقه  شیخ بهاء و منازل لشکر ۹۲ زرهی ، توانست آب حاصل از رواناب هایی که در اثر بارندگی های اخیر حاصل شده بود را به نحو مطلوب تخلیه نماید .

صادقی تصریح کرد :  در حوزه کارون جنوبی نیز یک دستگاه بیل مکانیکی به همراه کمرشکن تدارک دیده شد تا با  بازگشایی انسداد زهکشها ، زه آب موجود به سمت رودخانه اروند تخلیه گردد .

مدیرعامل شرکت آبیاری کرخه و شاوور تاکید کرد :قطعا این اقدامات با توجه به استمرار بارندگی ها در آینده ، متناسب با شرایط جدید تنظیم و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام خواهد شد.