شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور

نخستین شرکت بهره بردار دارای رتبه یک شبکه های آبیاری و زهکشی

سازمان آب و برق استان خوزستان

ّبهره بردار ، بهره بردار از شبکه های آبیاری ، شبکه آبیاری ، ابیاری ،شبکه ابیاری ، شبکه های ابیاری ، شبکه ، استان خوزستان ، اهواز ، حمیدیه
شرکت بهره برداری از

عملیات ضربتی رفع خرابی ایستگاه پمپاژ شبکه زمزم و پیشگیری از قطع آب بخش کشاورزی

معاونت فنی و مهندسی شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کرخه‌وشاوور از اقدام ضربتی در عملیات رفع خرابی ایستگاه پمپاژ شبکه زمزم و پیشگیری از قطع آب بخش کشاورزی این حوضه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور ، عبدالله عساکره اظهار داشت: در پی بروز حادثه در تاسیسات برقی ایستگاه پمپاژ شبکه زمزم حوضه کرخه جنوبی که موجب از کارافتادن ایستگاه پمپاژ و قطع آب زراعی شد، بلافاصله دراقدامی ضربتی کلیه کارشناسان فنی و پشتیبانی وارد عمل شده و اقدامات لازم تامین و انتقال تجهیزات و همچنین نصب و راه‌اندازی مجدد ایستگاه پمپاژ به سرانجام رسید.

وی افزود: این عملیات که به لحاظ فنی وهمچنین اهمیت تامین آب اراضی کشاورزی  از حساسیت بالایی برخوردار است به همت کارشناسان متخصص این مجموعه در کمتر از ۱۰ ساعت به خوبی مدیریت و کنترل شد.

معاونت فنی و مهندسی شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کرخه‌وشاوور در پایان خاطر نشان شد: با راه‌اندازی و فعالیت مجدد ایستگاه پمپاژ ضمن رفع نگرانی و دغدغه کشاورزان منطقه، رضایتمندی آنان از عملکرد شرکت آبیاری کرخه و شاوور در این عرصه ابراز شد.