شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور

نخستین شرکت بهره بردار دارای رتبه یک شبکه های آبیاری و زهکشی

سازمان آب و برق استان خوزستان

ّبهره بردار ، بهره بردار از شبکه های آبیاری ، شبکه آبیاری ، ابیاری ،شبکه ابیاری ، شبکه های ابیاری ، شبکه ، استان خوزستان ، اهواز ، حمیدیه
شرکت بهره برداری از

پذیرش مقاله همکارانمان در پنجمین کنفرانس جامع مدیریت بحران و HSE

رئيس گروه آموزش و پژوهش شرکت آبیاری کرخه و شاوور از پذیرش مقاله همکارانمان در پنجمین کنفرانس جامع مدیریت بحران و HSE خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور، “حسن هاشمي صفايي” با اعلام خبر فوق گفت ، مقاله همکارانمان “رضا عبدالشاه نژاد”، “فرشته پور آصف”، “علی شاکري” و “رحمان مختاري فر”  باعنوان “نقش پايش رودخانه ها در ارتقاي تاب آوري شبکه هاي آبياري، مطالعه موردی: رودخانه بهمنشير و شبکه آبياري آبادان”، جهت ارائه در پنجمین کنفرانس جامع مدیریت بحران و HSE ، پذیرفته شد .

وي با اشاره به حمايت هاي مادي و معنوي دکتر صادقي ، مديرعامل شرکت در اين خصوص و نيز تاکيد ايشان بر مشارکت حداکثري کارکنان شرکت در اين کنفرانس هاي داخلي و بين المللي اظهار داشت : ديدگاه حمايتي مديران ارشد سازمان از پژوهشگران آن مجموعه مي تواند زمينه ساز اعتلاي فرهنگ آموزش و پژوهش در آن سازمان باشد.

ايشان افزود ، اين تحقيق بر اين فرضيه استوار است که وجود مکانيزم پايش کمي و کيفي و ارزيابي زير سامانه در مديريت رودخانه ها ، قابليت اعتماد (پابرجايي ) منبع آب شبکه ها را تضمين خواهد نمود و در نتيجه تاب آوري شبکه هاي آبياري در برابر بحران کم آبي ارتقاء خواهد يافت.اين مقاله اين پرسش را تبيين مي نمايد که مديريت بحران آب در هر شبکه آبياري رابطه مستقيم با رعايت اصول تاب آوري در حوضه منابع آبي قابل دسترس در بالادست خود دارد.

اين کنفرانس در تاریخ ۲۹ و۳۰ دیماه سال جاری در دانشگاه تهران با حضور حدود ۴۰۰ نفر از علاقمندان حوزه برگزار ، و  برنامه‌های علمی متنوعی برنامه‌ریزی و اجرا شد.سخنرانی‌های راهبردی و علمی، مقالات کاربردی و علمی، کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های پرسش‌ و پاسخ از بخش‌های مختلف این رویداد دو روزه بود. از میان ۱۱۶ مقاله رسیده به دبیرخانه کنفرانس، ۱۴ مقاله برای ارائه بصورت شفاهی و ۵۴ مقاله برای ارائه بصورت پوستری مورد پذیرش قرار گرفت که در طول کنفرانس ارائه گردید. ۸ کارگاه آموزشی-کاربردی ۴ ساعته توسط اساتید مجرب برنامه‌ریزی و برگزار شد که مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفت. ۲ نشست تخصصی یکی با موضوع زلزله تهران و دیگری با موضوع اطفاء حریق در صنعت پتروشیمی نیز از بخش‌های مورد توجه این کنفرانس بود.

حضور مدیران و متخصصان حوزه مدیریت بحران و HSE دستگاه‌های مختلف اجرایی، علمی و بخش خصوصی از نکات کلیدی این رویداد علمی قلمداد می‌شود.