شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور

نخستین شرکت بهره بردار دارای رتبه یک شبکه های آبیاری و زهکشی

سازمان آب و برق استان خوزستان

ّبهره بردار ، بهره بردار از شبکه های آبیاری ، شبکه آبیاری ، ابیاری ،شبکه ابیاری ، شبکه های ابیاری ، شبکه ، استان خوزستان ، اهواز ، حمیدیه
شرکت بهره برداری از

جلسه با کشاورزان منطقه کرخه نور در محوطه سد تنظیمی حمیدیه

مدیر امور بهره برداري حوزه کرخه جنوبی شرکت کرخه و شاوور جلسه هم انديشي با کشاورزان منطقه کرخه نور در محوطه سد تنظیمی حمیدیه را برگزار نمود .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور ، “مسعود صادقی” مدیرعامل شرکت گفت : تکریم ارباب رجوع و ارتباط مؤثر با کشاورزان منطقه از اولویت های این شرکت می باشد ، در این راستا با دعوت بخشی از کشاورزان شبکه کرخه نور نسبت به تشریح برنامه ها و محدودیت های آبیاری فصل زمستان ۹۷ اقدام گردید .

در ادامه ايشان افزودند ، در این برنامه ، مدیر امور بهره برداری حوزه کرخه جنوبی ضمن بیان انتظارات مديران شبکه از کشاورزان عنوان کرد با توجه به محدودیت منابع آبی و لزوم حفظ این منابع جهت نسل های آینده باید نسبت به رعایت الگوی کشت و مصرف هوشیار باشیم .

در پایان این برنامه کشاورزان خواستار برگزاری مستمر این جلسات شدند .

رودخانه کرخه نور با طول ۱۰۴ کیلومتر از کانال وصیله تأمین آب می شود ، حدود ۳۰ هزار هکتار از اراضی ناخالص اطراف خود را تحت پوشش دارد و کشاورزان کرخه نور در گروه های کشاورزی با استفاده از موتور تلمبه های شخصی هر ساله حدود ۲۰ هزار هکتار از اراضی را زیر کشت محصولات کشاورزی به ویژه گندم قرار می دهند .